AddSecuren turvapuhelinkeskus
Turvapuhelinkeskuksessamme päivystävät kokeneet hoitoalan ammattilaisemme, jotka vastaavat hälytyksiin ja tarjoavat apua ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä.
Huolenpitoa ympäri vuorokauden
AddSecuren turvapuhelinkeskus on ikäihmisiä ja erityisryhmiin kuuluvia henkilöitä palveleva keskus, joka tarjoaa apua ympäri vuorokauden. Jos käyttäjä tekee hälytyksen turvapuhelimella, hän saa välittömän yhteyden koulutettuun ammattilaiseen, joka arvioi tilanteen ja hälyttää paikalle tarvittavan avun ja tuen.
Miten palvelu toimii?
Kun käyttäjä painaa hälytyspainiketta, puheyhteys turvapuhelinkeskukseen aktivoituu. Hälytykseen vastaa aina kokenut hoitoalan ammattilainen, joka arvioi tilanteen ja lähettää tarvittaessa apua. Palvelemme ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä.
Tarjoamme apua kiireetöntä hoitoa vaativiin tilanteisiin
Jos käyttäjä tarvitsee kiireetöntä apua kotona, turvapuhelinkeskuksen hoitoalan ammattilainen lähettää auttajan käyttäjän kotikunnan tai käyttäjän kanssa sovitun toimintaprosessin mukaisesti.
Jos käyttäjä tarvitsee kiireellistä hoitoa tai ensiapua, tehtävä välitetään hätäkeskukseen (112).
Turvapuhelinkeskus palvelee 24/7
-
Turvapuhelinkeskus palvelee asiakkaita ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Smart Care -ratkaisujamme käytetään 200 kunnassa ympäri Suomea. Vuonna 2021 hälytyskeskukseemme tuli yli 1,3 miljoonaa hälytystä. Kunnasta riippuen eteenpäin välitetyt puhelut ja hälytykset ovat kunnan oman kotihoidon, valitsemasi kumppanin, AddSecuren turva-auttajan tai AddSecuren valitseman kumppanin vastuulla.
Keitä AddSecuren hoitotyöntekijät ovat?
Turva-auttajamme ovat sosiaali- ja terveysalan koulutuksen suorittaneita ammattilaisia, jotka saavat jatkuvaa koulutusta asiakkaiden kohtaamiseen ja palvelemiseen, ensiavun antamiseen sekä asiakkaiden nostamiseen.
Turvapuhelinkeskukseen saapuneiden hälytysten myötä tehdään yhteensä noin 25 000 Smart Care -auttamiskäyntiä kuukaudessa.
Yleisimpiä auttamiskäyntejä ovat asiakkaan nostamiset ja siirtämiset. Tietyt tehtävät, kuten katetripussien vaihtaminen tai lääkkeiden annostelu, eivät kuulu AddSecuren turva-auttajien tai kumppaneiden tehtäviin koulutuksesta huolimatta, sillä Smart Care -ratkaisut eivät korvaa sairaanhoitopalveluita.
Turvapuhelinpalvelu on luotettava täydennyspalvelu
AddSecuren turvapuhelinratkaisut täydentävät, mutta eivät korvaa lääkinnällistä koti- ja sairaanhoitoa.
AddSecuren ratkaisuissa asiakkaiden turvallisuuteen ja yksityisyydensuojaan suhtaudutaan vakavasti. Tarjoamiamme sosiaalipalveluja valvovat Aluehallintovirastot.
Yli 1,3 miljoonaa hälytystä vuodessa
Vuonna 2021 turvapuhelinkeskuksemme otti vastaan yli 1,3 miljoonaa hälytystä. Yleisimmät syyt hälytyksille olivat vessakäynnit sekä kaatuminen.
Toiminnan varmistaminen yllättävien häiriötekijöiden aikana
Liiketoiminnan jatkuvuudenhallinnan ja varautumisen suunnittelu ja henkilökunnan koulutus ovat meillä AddSecure Smart Care Oy:ssä pitkäjänteistä ja säännöllistä työtä. Olemme jo pidemmän aikaa varmistaneet toimintaamme erilaisten häiriötilanteiden varalle.
Lue lisää