Webinaari: Valviran vaatimukset turvapuhelinpalveluiden tuottajille

Katso tallenne
Valviran säädöksistä turvapuhelinpalveluiden tuottajille

Valvira määrittelee vaatimukset turvapuhelinpalveluiden tuottajille, jotta palvelu olisi laadukasta ja luotettavaa. Me AddSecurella olemme tiiviissä yhteistyössä Valviran kanssa ja noudatamme säädöksiä. Toimintaamme valvoo sekä Valvira että aluehallintavirastot. Näin asiakkaat kunnissa ja yksityisellä puolella voivat luottaa siihen, että tuotamme laadukasta palvelua. Sote-alan toimijana haluamme toimia aina loppukäyttäjän edun mukaisesti.

Tässä webinaarissa käymme läpi Valviran vaatimuksia ja mitä ne käytännössä tarkoittavat meidän toiminnassa sekä asiakkaiden luona.

  • Mitä tarkoittaa esimerkiksi, että turvapuhelinpalveluiden hälytysten vastaanotto on tehtävä sote-ammattilaisen toimesta?
  • Mitä tarkoittaa, että turvapuhelinpalvelun tuottaminen on sosiaalihuoltolain mukaista kotipalvelua eikä tukipalvelua kuten aiemmin?

Webinaarin jälkeen tiedät vastauksen näihin ja moneen muuhun kysymykseen. Tiedät, mitä turvapuhelinpalveluiden tuottajan pitää tehdä Valviran säädöksiä noudattaakseen ja kuinka nämä säädökset vaikuttavat teidän ja loppuasiakkaan arkeen.

 

Esiintyjä: Kiki Lehto, Service Manager, AddSecure

 

Webinaarin tallenne kestää noin 30 minuuttia.

Ilmoittaudu mukaan